Welcome to All Beautiful hearts and mind to KESHAR THULUNG RAI'S Literary World केशर थुलुङ राई'को साहित्य संसारमा

Total Pageviews

Tuesday 6 October 2015

Poem

समाहित मन
Keshar Thulung

ढल्दै गइरहेको
सुनसान-सुनसान, एकलास
समयभित्र मात्र तिमी र म

स्पर्ष गर्छ समय
हाम्रो वतन र अङ्गहरूलाई
कुरिकुरि गरेको आभाषमा
केहीछिन लजाउछन्
तिमी र म भित्रको मनहरू


रापमा पग्लिन सुरू नौनीजस्तै
एकअर्कामा समाहित म र तिमी
नङ र मासुकोजस्तै
नछुटिने मीठो सम्बन्ध

जब जब कसिएर म
तिमीभित्र हराउदै जान्छु
मभित्र तिमी हराउदै जान्छौ
नो फिलिङगस् अफ
पैन, डिप्रेस, डिस्ट्रवैन्स्
एनी अब्स्ट्याकलस्

केशर...केशर...
एक मन्द आवाज तिम्रो
मेरो न्यानो चुम्वनहरू तिमीमा समर्पित
एक प्रफुल्लित यात्राको टेक अफ
स्वासप्रस्वासको तीव्र गति
र ल्यान्डिङ्मा स्खलित हामी दुई
..............................
फेरि जिस्किन्छौँ/हास्छौँ
फेरि अँगालोमा जोडले कसिन्छौँ
साटेर मीठो अनुभूत ।

No comments:

Post a Comment